lørdag 31. oktober 2015

Halloween 👍🏻

Hei bloggen ♥

Da er jeg ferdig med å bake til Halloween-festen i kveld. Jeg har bakt øyne (oppskrift og flere bilder finner dere HER), cupcakes (dere finner settet jeg brukte HER og oppskriften HER toppingen er laget av philadelphiaost og melis) og fingre. Fingrene er laget av kransekakemasse, halve mandler og melis med rødfarge.





Jeg synes det er bra at vi feirer Halloween her i Norge. Det er mange som ikke liker at vi gjør det , men det er veldig gøy for barn. Det gjør høsten litt bedre for mange barn og er en fin tradisjon. Halloween kom til Norge for ikke så mange år siden så jeg skjønner at det er en del av de som ikke er vandt til det som ikke liker det, men det er et høydepunkt for barn og da synes jeg vi skal fortsette med det. Det er dumt å ødelegge den moroa bare fordi voksne ikke liker tradisjonen. Hvis de hadde fått gå knask eller knep når de var så er jeg sikker på at de aller fleste av dem hadde likt Halloween. 

Håper dere får en fin Halloween-feiring alle sammen! 

Klem fra Selma 

2 kommentarer: