lørdag 21. november 2015

DIY: partylenke

Hei bloggen ❤️

Jeg tok disse bildene i går, men klarte ikke å få overført dem til macen. De kommer da litt senere enn det som var planlagt, men jeg håper dere skjønner det. Jeg driver fortsatt å finner ut hva som er de beste måtene å håndtere bilder på mac så det blir ikke redigerte bilder enda. Speilreflekskameraet mitt har vært på reparasjon. Jeg fikk det tilbake på torsdag og begynte å bruke det igjen i går. Derfor vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med mac, men det finner jeg nok fort ut av. 

For å lage disse partylenkene trenger du Post-It lapper. Pass på at de er satt sammen annenhver oppe og nede slik at det er mulig å dra den ut. Den er veldig lett å henge opp siden den allerede har lim på seg.  






Du kan også blande fargene. Her har jeg tatt to lilla, to blå, en oransje om og om igjen.


Klem fra Selma ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar