fredag 4. desember 2015

Konkurranse - vinn et kjede og et par øredobber!

Hei bloggen ❤️

Nå har jeg lagt ut en konkurranse på Facebook-siden min HER. Håper dere melder dere på 😀
Dette kan dere vinne:





Jeg tenkte jeg kunne vise dere noen av kjolene fra Abelone også. De har veldig mange fine kjoler, men jeg kan ikke vise dere alle derfor har jeg valgt ut de jeg liker best. Du kan både leie og kjøpe kjoler fra dem. Alle ballkjolene de har finner dere HER. Du kan også besøke butikken deres. Adressen finner dere nederst på DENNE siden.

Blå eller rosa ballkjole Tiffany Prom 6418

Kjole i sateng Tiffany Prom 16555

Mørkeblå kjole med båtutringing Tiffany 61123

Fersken Kjole Tiffany Prom 16816
Bildene av kjolene er fra abelone.no.

Klem fra Selma ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar