torsdag 10. desember 2015

Throwback thursday

Hei bloggen ❤️

Tenkte jeg kunne ha en liten "throwback thursday" i dag der jeg viser dere noen bilder fra da jeg var liten. Jeg har aldri hatt et slikt innlegg før og tenkte det var på tide.

Disse to bildene er tatt på Tenerife når jeg var ca 1½ år. 


Her er jeg hjemme hos mormor og morfar når jeg var litt under 2 år.

Når jeg var liten spurte jeg alltid mormor om jeg kunne vaske. Her fikk jeg lov til å støvsuge og syntes det var kjempegøy.

Når jeg var mindre likte jeg veldig godt å tegne, men det har jeg vokst fra meg. Her tegner jeg med oldefar julen like før jeg ble 2 år.

Her er et bilde av meg på hytta til mormor og morfar når jeg var ca 3 år.
Håper dere likte innlegget :)
Vil dere ha flere sånne innlegg?

PS: Jeg trekker vinneren av konkurransen på lørdag. Hvis du ikke allerede har deltatt kan du trykke HER.

Klem fra Selma ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar