torsdag 12. februar 2015

Aksjon Vennskap

I går var skolen jeg går på med på en aksjon kalt "Aksjon Vennskap". Det er en askjon hvor alle elevene finner et sted å jobbe (det er også mulig å jobbe hjemme). Jeg jobbet på Villa Perlesukker og var veldig glad for å få jobbe der. Pengene vi tjente på å jobbe går til et barnehjem i Borislav i Ukraina. De har det veldig dårlig så jeg er glad for å kunne hjelpe dem. Det var veldig gøy å jobbe hos Villa Perlesukker (link til bloggen til Villa Perlesukker). Jeg var der med en venninne og vi hadde det veldig gøy.

Vi lagde marsipanhjerter i rosa og rødt. <3 Det passer jo bra for det er valentinesday på lørdag.

Vi lagde mørkeblå makroner, noe jeg ikke anbefaler fordi det er vanskelig å få en mørk nok blå. Hvis du allikevel vil ha mørkeblå er det lurt å ha i litt rødt for å få fargen til å bli mest mulig blå. 

 
Vi lagde også blomster i tre forskjellige størrelser. Når de er tørre skal de legges oppå hverandre og danne en stor, fin blomst.

Jeg hadde en veldig fin dag og håper å få jobbe der igjen.

Klem Selma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar