fredag 14. august 2015

Danseleir på Bårdar

Hei bloggen ♥

Denne uka har jeg som sagt vært på Dance Explosion (en danseleir) på Bårdar. Det ligger i Oslo så vi tok toget inn og ut. Jeg har vært med på ballett mandag-torsdag. På mandag og tirsdag var jeg med på hip hop. Mandag var jeg med på moderne i tillegg, mens jeg på tirsdag var med på jazz. Jazzen var så kjedelig at jeg og venninna mi gikk etter en halv time. Moderne var ikke så gøy fordi det ble omtrent 5 minutter dansing på hver person i løpet av 1,5 time.

På onsdag var ikke venninna mi i så god form. Hun hadde hodepine store deler av dagen og et par timer før hiphopen skulle begynne hadde henne ikke nok energi til å være med på den så vi dro hjem da. På kvelden fant hun ut at hun hadde feber så da kom henne ikke i går. Da måtte jeg dra inn dit alene og være med på balletten alene. Det var gøy selv om henne ikke var der, men det ble litt for lenge å vente 3 timer alene før hiphopen begynte så da dro jeg hjem etter balletten.

Henne er syk i dag også. Jeg kunne dratt på dansinga alene, men jeg hadde ganske mye å gjøre her hjemme. Derfor valgte jeg å bli her i dag.

Jeg vil anbefale på det sterkeste å være med på dette. Det er kjempe gøy og man lærer så utrolig mye. Hvis dere vil lese mer om Dance Explosion kan dere trykke HER. Foreløpig står det bare om denne sommerens leir, men det kommer informasjon om neste etterhvert.

Nå slapper jeg av i sofaen min og nyter at det er helg.

Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar