onsdag 5. august 2015

Nettshopping

Hei bloggen ♥

Før var jeg ingen stor fan av å shoppe på nettet. Jeg syntes det var dumt hvis noe ikke passet og jeg måtte returnere det så jeg shoppet mest i butikker. Nå har jeg starta å shoppe mer på nettet og synes dette er supert fordi de har det meste i de fleste størrelser og et mye større utvalg. Det betyr ikke at jeg ikke liker å shoppe i butikker, men at jeg kan gjøre begge deler. Jeg er veldig glad i å shoppe med venner så jeg kommer til å fortsette med det, men kommer nok ikke til å shoppe så mye ellers.

Jeg shoppa litt på Nelly som kom for noen dager siden og tenkte jeg skulle vise det til dere. Det er ikke så mye, men jeg sparer til Macbook så jeg kan ikke sløse med penger heller. Buksa er fra Gozzip. Den er helt ekstremt myk og utrolig behagelig så jeg vil virkelig anbefale denne. Jeg har den i flere forskjellige farger og er veldig fornøyd med dem.

Jeg beklager at det er litt dårlig lys på noen av bildene. Desverre oppdaget jeg ikke det før jeg hadde tatt en del bilder.
Toppen finner du her.
T-skjorta finner du her.
T-skjorta finner du her.
Genseren finner du her.
Dette er egentlig en pysj, men den funker fint som jumpsuit også. Jeg sitter faktisk i den nå. Den var den siste jeg tok bilde av og siden den er så behagelig beholt jeg den bare på ☺

Du finner den her.

Fortell meg gjerne hva du synes i kommetarfeltet under. Jeg svarer alle som kommenterer. For å kommentere kan du gå til "kommenter som" der kan du velge "navn/nettadresse". Hvis dere gjør det og legger igjen bloggen deres der kan det hende jeg stikker en tur innom ☺

Husk å like meg på Facebook HER.

Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar