onsdag 9. september 2015

5 ting du ikke visste om meg - del 2

Hei bloggen ♥

I dag tenkte jeg å ha del 2 av "5 ting du ikke visste om meg". Håper dere liker og kommenter gjerne hvis dere vil ha flere slike innlegg.

♥ Jeg har aldri likt å bli tatt bilde av. Det var ikke sånn at jeg nekta, men jeg likte det bare ikke. Nå har jeg blitt ganske glad i å bli tatt bilde av. Jeg tror det er mye på grunn av bloggen for jeg må jo ha bilder å legge ut her.

♥ Jeg HATER karamell. Det er det verste jeg vet. Jeg har aldri likt det og kommer nok heller aldri til å like det. Det er egentlig litt rart for lillesøstera mi elsker karamell, men hater lakris.

♥ På treningssenteret liker jeg best å trene styrke. Jeg klarer å presse meg mye mer når jeg trener styrke enn når jeg trener utholdenhet, og jeg liker ikke å bli svett, hehe.

♥ Jeg har høydeskrekk. Det går helt fint med små høyder, men blir det litt høyt får jeg høydeskrekk.

♥ Når jeg var mindre var jeg redd for hunder, men heldigvis er det mange år siden jeg var det. Nå elsker jeg hunder og har en selv.


Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar