tirsdag 1. september 2015

Sommeren er over

Hei bloggen ♥

I går var siste dagen med sommer. Utrolig hvor fort denne sommeren har gått. Jeg kan ikke tro at den er over allerede. Jeg er ikke så veldig glad i høsten og det hjelper heller ikke når jeg våkna opp til styrtregn. Det har regna store deler av dagen så nå er det bare å legge vekk shortsene og t-skjortene, og ta frem buksene og genserne.

Jeg gikk ut på verandaen min for å prøve å ta et bilde, men uten jakke eller langerma genser var det så kaldt at jeg måtte forte meg inn igjen. Det beste bildet jeg fikk var det under her, men der vises ikke engang regnet.
Jeg fikk min første anmerkning i dag. Grunnen til det var at jeg klarte å glemme leksa hjemme, men jeg hadde gjort den.... På en måte var det veldig kjipt å få anmerkning nå siden jeg har klart meg så lenge uten, men på en annen måte vil jeg jo ikke være et englebarn så jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye.

Håper dere får en fin uke.

Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar