mandag 15. juni 2015

Happiness-skilt

Hei!
I går fikk jeg et skilt av mamma som jeg synes er veldig fint, derfor tenkte jeg å dele det med dere. Det er ikke alltid like lett å være glad og jeg synes teksten på skiltet er veldig fin. Hvis humøret mitt ikke er helt på topp, leser jeg skiltet og blir mye gladere. Det står "Happiness sneaks in through a door you didn't know you left open".
Hva synes dere om skiltet?

I dag hadde vi en litt annerledes dag enn det vi pleier. De to siste timene var vi på Kuskerudnebben (svømmebassenget i nærheten av skolen). Vi koste oss veldig og hadde utrolig fint vær. Det var deilig med en dag litt utenom det vanlige, selv om det blir sånn hele uka, haha. Jeg tror det blir en fin uke og gleder meg masse til sommerferien :)

I morgen skal vi ha aktivitetsdag på skolen og sommeravslutning med klassen på kvelden så jeg skal prøve å ta noen bilder jeg kan dele med dere da. 

Klem fra Selma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar