onsdag 24. juni 2015

Oslo

Beklager at jeg ikke har blogget på noen dager. Grunnen til det er at jeg har vært hos onkelen og tanten min. Jeg og Oline tok bussen fra hytta, til dem på mandag. Når vi kom dit dro vi til leiligheten dems og la fra oss sakene våre. Deretter dro vi på Egon og spiste middag. Jeg hadde quesedilla og milkshake som vanlig. Når vi var ferdig med middagen dro vi hjem og så på film. Onkel og tante har en iskremmaskin så vi lagde vaniljeis. Vi overnattet der til tirsdag. På tirsdag dro vi på shopping. Når vi hadde shoppet en stund, spiste vi lunsj på Fiday's. Jeg valgte quesedilla og milkshake der også. Personlig synes jeg quesedillaen er best på Egon, men milkshaken har en mye mer ekte og god smak på Friday's. Når vi var ferdige shoppet vi litt mer før vi dro tilbake. Vi lagde smoothie og koste oss med kortspill.
Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar