tirsdag 9. juni 2015

Klasseavis

De siste ukene har klassen min skrevet klasseavis i norsktimene. Det har vært gøy og den ble bra. Redaktøren skulle skrive en leder (en artikkel redaktøren skriver som er først i avisen/magasinet) og trengte et illustrasjonsbilde. Hun skrev om mobbing og trengte et bilde som symboliserte utestenging.

Jeg redigerte bildet i Photoshop. Her er det før og etter redigering:


Dukken lengst fram er det meningen at skal være utestengt og ikke får være med i gjengen. Vi har ikke fått klasseavisa enda, men det blir kanskje noen flere bilder når vi får den utdelt. Mine redigeringskunnskaper er ikke de beste og det hjelper ikke veldig når jeg har dårlig tid på meg, men jeg gjorde så godt jeg kunne og er fornøyd med det.

Hva synes dere?

Klem fra Selma <3

2 kommentarer: