søndag 21. juni 2015

Sommerferie!

I dag fikk vi badet. Endelig. Det var iskaldt, men vi fikk hvertfall badet litt. Jeg svømte litt og dukket en gang, men det var alt jeg orket.

Vi er på hytta nå for å legge nytt gulv. Vi ble nesten ferdige i dag, men pappa hadde kjøpt litt for lite så vi må vente til han får kjøpt resten. Det ble veldig mye finere enn før. Gulvet som var her før var tregulv som var vanskelig å vaske og veldig slitt. Det nye gulvet er laminat og mye letter å vaske. Vi er veldig fornøyde alle sammen.

For meg er det nå sommerferie, noe som er utrolig deilig. Det har vært et langt år med mye lekser og mange prøver, men også veldig lærerikt. Jeg har lært mye om meg selv. Før var jeg bare den usynlige jenta som var så sjenert at henne nesten aldri snakka, men nå snakker jeg mye mer og er ikke like sjenert. Jeg har også farget deler av håret blått og tror noe av grunnen til det er at jeg er lei av å være usynlig og vil skille meg ut litt.
Bildet er tatt på skolen på fredag. Vi hadde kort dag og bare koste oss. Det var veldig hyggelig og en fin start på sommeren.

Håper dere får en fin sommer. ♥

Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar