tirsdag 28. juli 2015

Fantastisk lunsj på Bjørkøya

Hei bloggen ♥

I dag tidlig tok pappa og jeg Stine-Frank (den lille båten vår) til Brevik. Der plukka vi opp mamma og Oline som kjørt bil. Oline, pappa, Astrix og jeg båten ut til Bjørkøya. Der gikk Oline, Astrix og jeg av, mens pappa kjørte tilbake for å hente mamma. Oline, Astrix og jeg gikk til cafeen og snakket med hyttenaboen vår. Også kjent som kokken (en av de tre kokkene som jobber på omgang).

Her er caffeen: 
Vi kunne se Brevik fra øya.
Jeg spiste fish & chips. Vanligvis synes jeg det er helt passe, men her var den helt fantastisk. Jeg vil virkelig anbefale den. Den er den beste jeg har smakt (jeg har smakt det flere steder i USA også, men ingenting slår denne).
Oline og pappa leverte oss andre i Brevik før de kjørte tilbake med båten. Mamma, Astrix og jeg tok bilen.

Mormor og morfar kom til oss etter vi hadde kommet tilbake. Vi har spist is og kost oss så dette blir nok en fin uke. Vi har allerede begynt å spille amerikaner og poker så vi har hvertfall noe å gjøre nå når det regner.

Håper dere får en fin uke.

Klem fra Selma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar