onsdag 22. juli 2015

Bananpannekaker

Hei bloggen ♥

I dag har vi bare vært på hytta. Vi har ommøblert terassen og kost oss i day-bed'n. I fjor lagde jeg day-bed'n. Det jeg ikke tenkte på var at Astrix kom til å ville ligge i den, han også. Derfor tenkte jeg at jeg skulle lage en til han også. Det ble en litt enklere versjon. Jeg tok en kurv, la et pledd oppi og vips så var den ferdig!
Til kveldsmat lagde jeg bananpannekaker. Jeg har tenkt å prøve å lage litt forskjellig til frokost, lunsj og kveldsmat fremover, og ikke bare brødskiver. Disse er veldig sunne så jeg tenkte de var et godt alternativ til brødskivene :)

Du trenger:
1 banan
2 egg

Fremgangsmåte:
Mos bananen i en bolle. Bland inn to egg.
Stek små pannekaker.

Tips: Ha på litt blåbærsyltetøy. Blåbær og banan passer veldig godt sammen, så det ble utrolig godt.

Tips 2: Hvis du legger en pepperkakeform i stekepanna kan du lage mange morsomme figurer. Jeg fikk desverre ikke gjort det da vi ikke har noen pepperkakeformer på hytta, men jeg skal prøve det når jeg kommer hjem. 
Klem fra Selma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar