onsdag 15. juli 2015

Ny utesofa

Hei!

Jeg beklager at det har blitt lite blogging i det siste. Det har ikke skjedd så mye jeg kunne blogge om så jeg har rett og slett ikke funnet på noe.

I går kjøpte mamma og pappa ny utesofa. Den er skikkelig god å sitte i så det er der vi har tilbrakt mesteparten av dagen i dag.
Oline elsker å bli tatt bilde av og poserer gjerne :-)
 Vi har vært på hytta i en uke nå og skal være her i tre til. Heldigvis får vi en del besøk, men det blir en uke for oss selv noe som jeg ikke synes er spesielt gøy. Når vi ikke har besøk pleier mamma og pappa å jobbe veldig mye så da må Oline og jeg finne på ting å gjøre alene. Det blir litt kjedelig i lengden. Jeg merket det veldig godt i går når vi var alene at det ikke var mye å finne på. Forrige besøket dro mandag kveld og det nye kom i ettermiddag så det ble en god stund alene.

Håper dere har en fin sommerferie og at den fortsetter å være fin.

Klem fra Selma ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar