fredag 31. juli 2015

Vi har satt sniksnøre

Hei bloggen ♥

I dag dro vi ut med Askeladden for å sette ut sniksnører. Vi satte ut fire stykker. Oline fiska makrell i går så da brukte vi noen av de som agn. Det var pappa og morfar som fikk den jobben.

Jeg var med å sette dem ut i vannet når fisken allerede var nede i vannet slik at jeg ikke måtte røre den i det hele tatt.

 

Vi festet blåser i dem så de skal være lette å se og at folk ikke skal tro det er søppel.

Når vi hadde satt ut dem bestemte vi oss for å kjøpe is.

Jeg fikk solt meg litt også når det ikke var skyer over oss :)


Når vi satte å spiste middag etter vi hadde kommet tilbake, kom onkel og tante på besøk. De var i nærheten så de stakk en tur innom, men har dratt nå. Det var hyggelig med litt mer besøk.

Vi skal ta opp sniksnørene senere. Da tar vi samtidig opp båtene fordi vi ikke kommer til å bruke de i morra. 

Både vi og mormor og morfar drar på søndag. Det skal bli deilig å få litt tid hjemme også før jeg skal på danseleir på Bårdar i uke 33. Det blir gøy!

Klem fra Selma ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar