lørdag 24. oktober 2015

En hyggelig kveld

Hei bloggen ♥

I går ettermiddag/kveld var vi hos en vennefamilie. Pappa og noen kompiser er på dykkertur på hytta så da ble vi og en annen familie invitert på taco. Vi spilte ticket to ride og twister, og spiste taco og dessert. Her er et bilde av ticket to ride. Det er et veldig morsomt spill (det kan ha noe å gjøre med at jeg vant også, haha). Jeg hadde aldri spilt det før, men kom fort inn i det og skjønte reglene. Det er et spill jeg absolutt kan tenke meg selv. 

Jeg har det svarte toget på dette bildet. 

Det var gøy med twister også. Vi hoppa rundt og hadde det gøy. Jeg hadde faktisk aldri spilt noen type twister før i går så det var gøy å prøve. Her er to bilder av Linnea og meg. 


Jeg koste meg masse og hadde en fin kveld. 

Klem fra Selma ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar