tirsdag 20. oktober 2015

Soul Children Festival i Oslo Spektrum!

Hei bloggen ♥

I helga var jeg i Oslo Spektrum på Soul Children Festival. Vi dro tidlig om morgenen og kom sent hjem så jeg fikk ikke tid til å blogge, men jeg tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder for mobilen min hadde ikke så mye strøm og gikk tom for batteri. Jeg kunne heller ikke ha med meg kameraet fordi jeg ikke hadde med meg noen veske og det kunne fort ha blitt stjålet. Fordi jeg da bare fikk tatt bilder med mobilen er det ikke så god kvalitet, men det er ihvertfall bedre enn ingenting.

Bilde: Oslo Soul Children

Jonathan McReynolds
Samuel Ljungblahd

Klem fra Selma ♥

2 kommentarer:

  1. Jeg var der på søndag! Dere var kjempe flinke❤, og så mange dere var!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ☺ Vi var 2300 så det var mange ♥

      Slett