onsdag 12. august 2015

Cottage cheese lapper

Hei bloggen ♥

Denne uka har jeg vært på Dance Explosion (danseleir) på Bårdar. Hver klasse der er 1,5 time. Vi har fire klasser i denne rekkefølgen; ballett, moderne, jazz og hip hop. De har litt spesielle måter å undervise i noen av dansestilene der så det endte med at jeg dropper moderen og jazz. Jeg er der med en venninne så vi går litt rundt i Oslo mellom balletten og hiphopen.

Når jeg er der trenger jeg en del energi så da har jeg med cottage cheese lapper. De er sunne og gir masse energi. I starten var jeg litt skeptisk fordi jeg tenkte at det ikke ville bli så godt med cottage cheese i, men den smaker man ikke. Oppsriften er fra Wenches Kjøkken.
Du trenger:
3 egg
1/2 ts vaniljesukker
1 dl hvetemel
1 ss sukker
5 dl cottage cheese
smør eller formfett til steking

Fremgangsmåte:
Bland alt i en bolle.
Stek små lapper i en stekepanne.
Klem fra Selma♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar