fredag 28. august 2015

Ombré ♥

Hei bloggen ♥

Denne uka har jeg ikke fått tid og mulighet til å blogge. Jeg beklager dette og prøver å blogge så ofte jeg har mulighet til. 

I går var jeg hos frisøren og bleka vekk blåfargen. Grunnen til at jeg valgte å ta den vekk er at når håret var vått smitta fargen av på klærne og ødela dem. Jeg måtte bleke håret en gang, blekevaske det en gang og tone det en gang. Grunnen til at jeg måtte tone det i tillegg er at det ble oransje etter blekingene. Siden jeg ikke ville ha oransje hår måtte jeg tone det også. Det tok til sammen tre timer. Når mamma bestilte time til meg tenkte henne ikke at det kom til å ta tre timer. Det endte med at jeg ikke rakk koret, men jeg rakk heldigvis styremøtet (jeg sitter i styret til koret og har ansvaret for nettsiden). 

Nå har vi besøk. Vi har spist nachos og skal spise konfekt og kaker. Oppskriften på konfekt kommer i løpet av helga. 



Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar