mandag 3. august 2015

Nytt objektiv :)

Hei bloggen ♥

I dag har jeg brukt mye tid på å pakke ut og rydde rommet etter vi kom hjem fra hytta i går. Det har vært en fin ferie, men det var deilig å komme hjem også.

I går kjøpte jeg meg et nytt objektiv. Jeg har fått testet det litt i dag og jeg elsker det. Det er mye bedre enn det gamle, men det har zoom 70-300. Som vil si at den zoomer ganske mye uansett. Det positive er at den er lett å fokusere med og har mye zoom. Det forrige objektivet har zoom 18-55 så det er ganske stor forskjell. Derfor kommer jeg til å bytte på hvem jeg bruker ut i fra hva jeg skal ta bilde av.

Her er noen blomster jeg tok bilder av da jeg testa objektivet.
Klem fra Selma ♥

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder =) Jeg har akkurat samme objektiver som deg, og er kjempefornøyd =) Moro å se flere som har interesse av å ta nærbilder av Norges vakre natur =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ♥ Jeg elsker å ta bilde av naturen så det passet meg utmerket med dette objektivet :)

      Slett