mandag 7. september 2015

10 ting jeg elsker med høsten

Hei bloggen ♥

Jeg er ikke egentlig veldig glad i høsten så det kan bli litt vanskelig å komme på 10 ting jeg elsker med høsten, men jeg skal prøve.

♥ De fine fargene. Om høsten er det veldig fint å ta bilder fordi det er så fine farger. jeg liker veldig godt å ta bilder av naturen og det er ekstra gøy med alle de fine fargene.

♥ Det er snart jul. Når høsten kommer er det ikke lenge til det er jul og jeg elsker jul. Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg allerede, haha.

♥ Rutinene kommer tilbake. Sommerferien er fin, men den kan noen ganger bli litt lang og med litt for lite å finne på. Da er det deilig å komme inn i faste rutiner igjen.

♥ Høstens sminke. Om høsten er det veldig fint med mørke leppestifter og litt mørkere øyne. Jeg elsker mørke leppestifter og elsker at det passer så godt til fargene om høsten.

♥ Grillsesongen er ferdig. Jeg liker å grille om sommeren, men når høsten kommer er jeg alltid veldig lei av grillmat. Da er det fint med litt vanlig middag igjen.

♥ Solnedganger. Om høsten kommer mørket tidligere og man kan sitte ute og se på solnedgangen. Det er veldig hyggelig og de er jo bare helt nydelige.

♥ Nye sesonger på tv. Om sommeren har de fleste bra programmer pause. Derfor er det alltid fint når høsten kommer og de starter opp igjen.

♥ Tenne stearinlys og fyre i peisen. Det er noe ved det å høre regnet ute og sitte inne med et pledd og fyr i peisen som er utrolig hyggelig og gir en fantastisk stemning.

♥ Lange varme dusjer. Etter å ha vært ute i kulden er det ingenting som er bedre enn å ta en lang, varm dusj for å få igjen varmen.

♥ Ha fotoshoot ute. Med alle de fine fargene i bakgrunnen blir de aller fleste bildene fine. Det er også veldig gøy å gå en tur i skogen og ta masse bilder.

Det var de 10 tingene jeg kom på nå. Jeg tror faktisk jeg liker høsten litt bedre nå, hehe.

Jeg legger ved noen bilder fra jeg var i Italia i sommerferien.



Håper dere likte dette innlegget og at dere får en fin uke.

Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar