fredag 4. september 2015

5 ting du ikke visste om meg - del 1

Hei bloggen ♥

Jeg har hatt skikkelig bloggsperre i det siste så jeg har ikke oppdatert så mye som jeg har villet. Jeg beklager det og håper sperren snart er over.

Her er 5 ting dere kanskje ikke visste om meg:

♥ Jeg ELSKER lakris. Ikke alle typer, men de aller fleste og spesielt heksehyl. Jeg pleier å si "en lørdag er ingen lørdag uten heksehyl". Sånn sett er det jo litt dumt med godteriavtale, men jeg syns jeg har klart det ganske bra.

♥ Jeg rødmer utrolig fort og blir ofte tomatrød i hele ansiktet. Jeg hata det før, men jeg har lært meg å akseptere det nå.

♥ Jeg er veldig dårlig til å finne ny musikk og ender opp med å høre på det samme i evigheter, haha. Det er irriterende for jeg går lei av de sangene veldig fort, men har klarer ikke å finne noen nye så da hører jeg på de samme igjen og igjen.

♥ Kjoler er favorittplagget mitt. Det er ingen andre plagg som får meg til å føle meg så fin som det jeg gjør i kjoler. Litt dumt fordi det ofte er så kaldt i Norge, men sånn er livet.

♥ Små og ubetydelige detaljer kan jeg huske i mange år. Jeg aner ikke hvorfor, men det bare fester seg til hjernen min.


Klem fra Selma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar